Największą zaletą kampanii Google ADS według większości specjalistów jest zapłata za efekt, która pozwala na kontrolę budżetu klienta i jego umiejętne dostosowanie do potrzeb danego projektu. Co więcej, koszty kampanii zmniejszają się proporcjonalnie z jej skutecznością i rozwojem. Im większe zainteresowanie reklamą, tym niższa cena. Zaufaj YouBoost i uzyskaj satysfakcjonujące efekty przy niskim nakładzie finansowym.
Innym przykładem ruchu płatnego są posty sponsorowane w mediach społecznościowych. Facebook jest jedną z najbardziej popularnych platform rozrywkowych, gdzie można precyzyjnie zaplanować kampanię, która przyniesie duże sukcesy. Ta forma sponsorowania umożliwia wybór grupy docelowej oraz budżetu, który możemy na nią przeznaczyć. Dodatkowo możemy sami wybrać konkretne treści, które trafią do naszych klientów. W przypadku wyboru grupy targetowej kampania na Facebooku umożliwia dopasowanie różnych kryteriów: demograficznych, społecznych oraz ekonomicznych. Pozwala to na wybranie konkretnych osób, które wykażą zainteresowane naszą ofertą oraz będą mogły pozwolić sobie na zakup.