Jesteś tutaj

Czym jest mailing? Na początku zaznaczmy, czym nie jest. Marketing mailingowy to nie jest wysyłanie spamu szerokiej, niesprecyzowanej grupie użytkowników, którzy taką wiadomość niemal na pewno zignorują. Prawdziwy marketing e-mailowy polega na podtrzymywaniu i pogłębianiu relacji z klientem za pomocą informacji rozsyłanych drogą mailową.

Podtrzymanie relacji

Zależy Ci, by klienci do Ciebie wracali? Musisz więc dołożyć starań, by utrzymać z nimi kontakt. Marketing mailingowy jest idealnym narzędziem do podtrzymywania relacji z klientem.

Przekazanie informacji

Szukasz taniej metody na zdobycie uwagi klienta? Chcesz, by wiedzieli o nowościach i promocjach w Twojej ofercie?

Prostota

Zależy Ci na łatwym, szybkim narzędziu do kontaktu z klientem?

Na czym to polega?

Marketing mailingowy to idealne rozwiązanie dla małych i dużych sklepów, którym zależy na budowaniu lojalności klientów. Zasadą marketingu mailowego jest wysyłanie informacji tylko do tych odbiorców, którzy wyrazili na to zgodę, a więc rzeczywiście będą nimi zainteresowani. Dzięki takiemu doborowi grupy docelowej mailing ma wysoką skuteczność na tle innych narzędzi marketingowych. Jego dodatkową zaletą są stosunkowo niskie koszty i łatwość obsługi. Marketing mailingowy pozwala klientowi na zapoznanie się z Twoją ofertą w odpowiednim dla niego czasie i miejscu, wtedy, gdy jest na to gotowy. Dzięki temu wzrasta prawdopodobieństwo, ze zawarta w nim informacja odniesie zamierzony skutek.

Co zyskujesz?

Podtrzymanie i pogłębienie relacji z klientem
Uwagę klienta zainteresowanego Twoją ofertą
Łatwe, proste w obsłudze narzędzie do kontaktu z klientem
Szybki kanał przekazywania informacji klientowi
Wysoka konwersja, niskie koszty

Segmentacja

Twoi klienci się różnią, a Ty chcesz dostosować swoją ofertę do każdego z nich?

Informacje zwrotne

Zależy Ci, by wiedzieć, która z Twoich ofert jest bardziej lub mniej interesująca dla klienta?

Śledzenie konwersji

Wiesz, jakie informacje motywują klienta do dokonania zakupu? Jakie zachęty są najskuteczniejsze dla jakich grup klientów?

Na czym to polega?

Narzędzia mailingowe umożliwiają segmentowanie listy. Dzięki temu wyślesz spersonalizowane wiadomości do różnych grup odbiorców. W ten sposób dostarczysz każdemu takich informacji, jakich potrzebują, by podjąć zamierzone przez Ciebie działanie. Dodatkowo, mailing umożliwia śledzenie tego, co dzieje się z wysłaną przez Ciebie wiadomością. Wiesz kto otworzył maila, kto kliknął w zawartego w nim linka i jak często doszło do konwersji. To niezastąpiona informacja zwrotna niezbędna do dalszego budowania strategii marketingowej i dostosowywania oferty do potrzeb Twoich aktualnych i przyszłych klientów.

Co zyskujesz?

Możliwość zmotywowania klienta do podjęcia działania w komfortowych dla niego warunkach
Informacje o preferencjach i zainteresowaniach klientów
Możliwość wysyłania spersonalizowanej oferty do różnych typów klientów
Dane o skuteczności strategii reklamowych i ich konwersji

Opinie naszych klientów

„Jestem bardzo zadowolona ze współpracy z Youboost. Powierzyłam tej firmie wykonanie projektu strony internetowej, która jednocześnie została zoptymalizowana pod kątem SEO. Strona jest przyjazna dla użytkownika, posiada nowoczesny design oraz oryginalny styl, dzięki czemu użytkownicy chętnie odwiedzają ją ponownie. Podczas współpracy byłam w stałym kontakcie z programistami, którzy nanosili wszystkie poprawki o jakie ich poprosiłam oraz dzielili się swoimi uwagami i doświadczeniem. Cieszę się, że spotkałam tak profesjonalną firmę.”

Maria

„Szkolenia oferowane przez firmę Youboost z zakresu Google Analyitcs i Google AdWords pozwoliły mi na nabycie kluczowej wiedzy oraz świeże spojrzenie i szerszą perspektywę, dotyczącą tych zagadnień. Dzięki temu bez problemu mogę zajmować się działką SEO i osiągać lepsze wyniki w pracy.”

Darek

logo

Poznaj nas. Zaprzyjaźnij się z nami. Wykreuj przy naszej pomocy swój własny sukces.

ZOBACZ NASZĄ OFERTĘ

Zapisz się do newslettera