Ruch płatny to wszystkie odwiedziny strony, które pochodzą ze źródeł płatnych. Są to najczęściej: linki sponsorowane Google, reklamy, czy posty sponsorowane w mediach społecznościowych. Ogromną zaletą ruchu płatnego jest to, że tworzone w ten sposób reklamy trafiają konkretnie do osób, które będą nimi zainteresowane. Odpowiednio zaprojektowana kampania ruchu płatnego to precyzyjna operacja biorąca pod uwagę cały wachlarz kryteriów i nieustannie, elastycznie dopasowywana dla maksymalnej skuteczności.
Linki sponsorowane
Chcesz, aby więcej osób odwiedzało Twoją stronę? Zależy Ci, żeby odwiedzający zostawali na dłużej, rejestrowali się lub dokonywali zakupów? Z nami możesz natychmiast znaleźć się na najwyższych pozycjach dzięki precyzyjnie zaprojektowanej kampanii linków sponsorowanych.Kampanie AdWords
Sztandarową cechą AdWords jest zastosowanie modelu „płacisz za efekt”. Dodatkowo, im większa jest skuteczność Twojej reklamy (więcej kliknięć), tym niższe koszty (za kliknięcie). W YouBoost dobrze wiemy, jak wykorzystać te cechy AdWords, by zmaksymalizować Twój zysk.Kampania na Facebooku
Odpowiednio sprofilowane posty reklamowe na facebooku umożliwiają niskim nakładem kosztów dotrzeć do tych odbiorców, którzy będą rzeczywiście zainteresowani nasza ofertą. W YouBoost specjalizujemy się w tworzeniu skutecznych kampanii, które zaowocują wartościowym ruchem na Twojej stronie.Na czym to polega?
Badania aktywności użytkowników Google nieodmiennie wskazują najwyższą „klikalność” pierwszych pozycji na liście wyszukiwania. Co ciekawe, porównywalną „klikalność” mają umiejscowione ponad listą linki sponsorowane. Prawidłowość ta występuje niezależnie od wyszukiwanych słów kluczowych, dzięki czemu linki sponsorowane Google stają się niezwykle użytecznym narzędziem w rękach doświadczonych marketingowców. Dzięki zastosowaniu odpowiedniej strategii, linki nie tylko będą dobrze się „klikały”, ale i trafią do tych użytkowników, którzy zdecydują się podjąć konkretne działania, na przykład zarejestrować na naszej stronie lub zakupić produkt.
Z kolei uwielbianą przez marketingowców cechą AdWords jest zastosowanie modelu „płacisz za efekt” – innymi słowy Google nalicza opłaty tylko za kliknięcia, czyli wówczas, gdy reklama osiągnie zamierzony przez Ciebie efekt. Dodatkowo, im większa jest skuteczność Twojej reklamy (więcej kliknięć), tym niższe koszty (za kliknięcie). W YouBoost dobrze wiemy, jak wykorzystać te cechy AdWords, by zmaksymalizować Twój zysk.
Kolejną z „wielkiej trójki” platform reklamowych są posty sponsorowane na facebooku. Dzięki nim możemy nie tylko wybrać, do kogo chcemy dotrzeć z informacją o produkcie, lecz również jaki konkretnie przekaz skierować do której grupy odbiorców. Możemy bardzo precyzyjnie zaplanować nie tylko kryteria demograficzne (wiek, miejsce zamieszkania, wykształcenie), lecz również zainteresowania odbiorców, a nawet wyselekcjonować tylko użytkowników według wydarzeń życiowych (np. urodziny, ślub, przeprowadzka).
Co zyskujesz?

Reklamy na Twitterze
Coraz bardziej popularny w Polsce, Twitter jest świetnym narzędziem do kierowania ruchu na naszą stronę. Jego wielką zaletą jest możliwość profilowania nie tylko na kryteria demograficzne, lecz również pod określone słowa kluczowe wpisywane przez użytkowników.Kampanie blogowe (zaplecza blogowe)
Czy przed dokonaniem ważniejszych zakupów czytasz w Internecie opinie innych osób? Większość z nas tak robi. Opinia zadowolonego klienta często lepiej buduje wizerunek marki niż kilka artykułów sponsorowanych. Jak stworzyć zaplecze pozytywnych opinii o produkcie? My wiemy.Reklama na YouTube
Kilkanaście milionów użytkowników w Polsce, około 10 milionów odsłon strony głównej miesięcznie. Czy trzeba więcej argumentów na to, że dobrze wykorzystana reklama na YouTube ma ogromny potencjał? W YouBoost znamy YouTube jak własną kieszeńNa czym to polega?
Opinie konkretnych indywidualnych użytkowników sieci mają bardzo wysoki współczynnik wiarygodności. Dlatego tak ważnym narzędziem marketingu internetowego są zaplecza blogowe – czyli blogi tematyczne, na których będą w naturalny, nienachalny sposób pojawiać się zachęty do skorzystania z Twojego produktu/usługi. Dodatkową zaletą stworzenia zaplecza blogowego jest potencjał „viral”, czyli możliwość linkowania do bloga przez innych użytkowników, podawania dalej stworzonej przez Ciebie informacji.
Twitter z kolei umożliwia dotarcie do użytkowników na podstawie ich najbardziej aktualnych zainteresowań, czyli bazując na używanych przez nich słowach kluczowych. Dzięki temu jest duże prawdopodobieństwo, że trafimy z reklamą idealnie w moment, kiedy użytkownik potrzebuje naszgo produktu.
Natomiast YouTube użytkownicy najczęściej szukają rozrywki, a taki nastrój sprzyja powstawaniu pozytywnego nastawienia wobec napotkanych ofert. Dlatego. Stworzenie skutecznej reklamy jest sztuką, gdyż musi być ona jednocześnie zauważalna i zachęcająca, lecz przy tym nienachalna. Dzięki doświadczeniu naszych ekspertów, w YouBoost potrafimy tak dopasować elementy reklamy YouTube, by jej rezultaty rosły Twoje oczekiwania.
Co zyskujesz?

Dlaczego warto rozpocząć kampanię z nami?
Mierzalne efekty!
Skuteczność kampanii Google czy w mediach społecznościowych jest precyzyjnie mierzona. W ten sposób dokładnie wiadomo ilu użytkowników kliknęło w Twoją reklamę, ilu dokonało zakupu lub rejestracji. Dzięki temu my wiemy jak kierować kampanią, a Ty wiesz, za co dokładnie płacisz!
Reagujemy szybko!
Na bieżąco monitorujemy przebieg kampanii – sprawdzamy, które strategie działają najlepiej i na nich się skupiamy. Dzięki temu wykorzystujemy fundusze w maksymalnie efektywny sposób, przeznaczamy je tylko na to, co działa.
Masz kontrolę!
Chcesz wiedzieć, jak jest skrojona Twoja kampania? Dostarczymy Ci szczegółowych informacji o parametrach strategii oraz o ich szczegółowych wynikach.
Dlaczego zasługujemy na Twoje zaufanie?
Mamy stały zespół składający się wyłącznie z profesjonalistów. Posiadamy wieloletnie doświadczenie w dziedzinie marketingu internetowego. Wypromowaliśmy już wiele marek.