Pakiet szkoleń SEO o zróżnicowanym stopniu wtajemniczenia. Chcąc poznać techniki działania marketingu i SEO-marketingu należy przejść profesjonalne szkolenie. Nasi trenerzy przeprowadzą szkolenia w zakresie SEO-marketingu, pozycjonowania, Google Analytics czy Google AdWords.
Ramowy plan szkolenia:
- Definicja i sposób działania wyszukiwarek
- Budowa indeksu wyszukiwarki oraz robota indeksującego, omówienie botów
- Twoja strona oczami google
- Zasada działania Google PageRank
- Wpływ PR na pozycję w wyszukiwarce
- Słowa kluczowe - wybór i analiza
- W jaki sposób wyszukujemy?
- Ustalanie konkurencyjności fraz
- Badanie fraz kluczowych konkurencji
- Narzędzia pomocne w wyborze fraz
- Co wpływa na pozycję w Google?
- 200 najważniejszych czynników pływających na wzrost pozycji - omówienie i przedstawienie najważniejszych z nich
- Czynniki wewnętrzne
- Adresy stron i linki oraz ich budowa
- Rola sekcji head
- Kod strony i rola, jaką odgrywa w pozycjonowaniu
- Optymalna konstrukcja strony dla wyszukiwarki Google
- Słowa kluczowe w treści - jak nasycać nimi kontent
- Zwiększenie potencjału Twojej witryny
- Czynniki zewnętrzne
- Link building
- Na jakie rodzaje dzielą się linki oraz jak wygląda ich indeksacja - według najnowszych testów
- Sposoby pozyskiwania linków
- Omówienie czynników źle wpływających na pozycję w wynikach wyszukiwania
- Strony mobilne i ich optymalizacja
- W jaki sposób dostosować i zoptymalizować stronę do wyników mobilnych
- Omówienie rozbieżności między wynikami desktopowymi i mobilnymi
- Nazwy stron, rodzaje domen oraz ich przestrzeń nazw
- Nazwy domen i ich hosting
- Czym jest SEO hosting?
- Jak wyglądają kody odpowiedzi HTTP?
- Przekierowania stron 301 i 302
- Filtry w Google
- Zasady działania algorytmów Panda i Pingwin
- Skuteczna obrona przed filtrowaniem
- Ucieczka z filtra
- Black Hat SEO
- Podstawowe techniki Black Hat SEO
- Ataki i działania SEO konkurencji
- dowiesz się, co wpływa na Twoją pozycję
- poznasz zasadę działania wyszukiwarki
- nauczysz się, jak się wybić oraz jak unikać kar
- zapoznasz się z elementami BHS
Co da Ci nasze szkolenie?
- pozycjonowanie nadal ma przed Tobą jakieś tajemnice
- utkwiłeś na niskich pozycjach
- chcesz poznać techniczne aspekty zdobywania pozycji
- dowiedzieć się, jak działa wyszukiwarka oraz jak uniknąć kar
Czy to szkolenie jest dla Ciebie?
Tak, jeśli:
Cena: 920 zł netto
Dzięki nam dowiesz się, w jaki sposób zwiększysz dochody swojej firmy, przyciągniesz nowych klientów i zbudujesz markę rozpoznawalną na rynku dzięki marketingowi internetowemu. Po udziale w naszym szkoleniu będziesz umiał stworzyć idealną dla twojej firmy strategię marketingową. Dowiesz się o najczęściej popełnianych błędach i jak ich uniknąć.
Ramowy plan szkolenia:
- 1. Dobrze zoptymalizowana strona internetowa - jak wygląda?
- UX - Strona z perspektywy użytkownika
- Jak stronę widzą roboty Google
- Pozycjonowanie stron internetowych
- Jak uzyskuje się linki
- Użyteczne narzędzia
- Kampanie AdWords
- Typy kampanii
- Jak wybierać słowa kluczowe
- Jak stworzyć dobrą reklamę
- Narzędzie Google Analitics
- Analityka internetowa w praktyce
- Marketing na Facebooku
- Prowadzenie profilu firmy na Facebooku
- Reklamy - Facebook Ads
- Content Marketing
- Potencjał Content Marketingu
- Skąd wiedzieć, że nasze działania są skuteczne?
- Marketing szeptany - Buzz Marketing
- Nazwy domen i ich hosting
- Czym jest SEO hosting?
- Jak wyglądają kody odpowiedzi HTTP?
- Przekierowania stron 301 i 302
- Filtry w Google
- Czym Buzz Marketing różni się od spamu
- Ryzyko źle wykonanego marketingu szeptanego
- Najczęściej popełniane błędy podczas działań marketingowych
- Blok dyskusyjny
- zapoznasz się z kanałami reklamy internetowej
- nauczysz się sprawdzać i mierzyć skuteczność swoich działań marketingowych
- będziesz wiedział, w jaki sposób ocenić opłacalność działań marketingowej dla twojej branży
- zapoznasz się z działaniami, które możesz wykonać samodzielnie oraz z tymi, których realizację lepiej oddać firmom zewnętrznym
Co da Ci nasze szkolenie?
- prowadzisz mikro, małą lub średnią firmę
- szukasz sposobów powiększenia swoich dochodów
- nie orientujesz się w zagadnieniach marketingu internetowego
- Twoje wcześniejsze działania marketingowe w internecie nie przynosiły pożądanych efektów
- zastanawiasz się nad rozpoczęciem współpracy ze specjalistami
Czy to szkolenie jest dla Ciebie?
Tak, jeśli:
Cena: 500 zł netto
Cztery dni szkolenia - każdy z nich omawia inne zagadnienie marketingu internetowego. Łącznie 32 godziny szkoleniowe po cztery boki tematyczne. Daj się znaleźć!
Na tym szkoleniu poznasz skuteczną optymalizację stron, techniki BHS i WHS. Dowiesz się, jak korzystać z możliwości, które oferuje Google. Dowiesz się też, jak skutecznie budować swoje treści oraz jak zaistnieć nie tylko w social mediach.
Dzięki nam dowiesz się, w jaki sposób zwiększysz dochody swojej firmy, przyciągniesz nowych klientów i zbudujesz markę rozpoznawalną na rynku dzięki marketingowi internetowemu. Po udziale w naszym szkoleniu będziesz umiał stworzyć idealną dla twojej firmy strategię marketingową. Dowiesz się o najczęściej popełnianych błędach i jak ich uniknąć.
Ramowy plan szkolenia:
- Dzień pierwszy: Usability i optymalizacja stron internetowych
- Wpływ czynników on-site na pozycję strony w wynikach wyszukiwania
- Audyt SEO
- Łączenie potrzeb użytkownika i robotów wyszukiwarek
- Dzień drugi: Whitei Black Hat SEO - pozycjonowanie stron
- Czynniki off-site wpływającymi na pozycję strony w wynikach wyszukiwania
- Metody zgodne z wytycznymi Google w pozycjonowaniu
- Sposoby wykorzystywania luk w algorytmie Google
- Skuteczna obrona przed depozycjonowaniem
- Dzień trzeci: Google Analytics i Google AdWords
- Struktura konta Google Adwords
- Tworzenie kampanii i strategii reklamowych oraz mierzenie ich skuteczności
- Wykorzystywanie Google Analytics i praktyczne zastosowania możliwości analitycznych tego narzędzia
- Dzień czwarty: Social Media, Content i Buzz Marketing
- Wpływ Content Marketingu, Social Media i Buzz Marketingu na pozycjonowanie
- Zwiększanie ruchu na swojej stronie
- Prowadzenie profili w mediach społecznościowych
- Obsługa kampanii reklamowej na Facebooku
- Mierzenie skuteczności działań w Social Media.
- Kiedy i gdzie publikować treści oraz błędy, których należy unikać.
- Dowiesz się, jak zoptymalizować swoją stronę
- poznasz techniki White i Black Hat SEO oraz jak je wykorzystywać
- będziesz umiał przeprowadzić kampanię Google AdWords oraz na Facebooku
- nauczysz się korzystać z Google Analytics
- zgłębisz tajemnice Social Media Marketingu
- dowiesz się, czym jest skuteczny Content Marketing oraz jak wykonać Buzz Marketing
- zobaczysz, jak to wszystko działa w praktyce
Co da Ci nasze szkolenie?
- chcesz skutecznie wypromować swoją stronę
- potrzebujesz zbudować świadomość marki w internecie
- pragniesz zajmować jak najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwania
- Twoje działania związane z Social Media i Buzz Marketingiem były do tej pory nieskuteczne
- content Twojej strony nie przyciąga ani klientów
Czy to szkolenie jest dla Ciebie?
Tak, jeśli:
Cena: 8 000 zł netto
Google ma alergię na Twoje linkowanie? Chcesz się dowiedzieć, jak uzyskać długotrwałe efekty i nie boisz się nagiąć regulaminu?
Na szkoleniu nauczysz się oceniać wartość linków i planować swój link building. Poznasz wszystkie metody linkowania - także te nie do końca popierane przez Google. Jednak po skończonym szkoleniu nie będziesz musiał się bać kolejnych algorytmów.
Ramowy plan szkolenia:
- Sprawdzanie wartości i siły linków
- „Oswajanie” linków - poznanie tych, których nie trzeba się obawiać
- Wykorzystanie piramidy linków w pozycjonowaniu
- Pozycjonowanie na pasożyta
- Wyszukiwanie i dekodowanie nadużywające zasobów G
- Umiarkowane blasty bezpośrednie
- Poprawne obsługiwanie SWL
- Własny system obsługi linków, weryfikacja indeksacji oraz zarządzanie linkami na zapleczu
- Nietypowe eksperymenty korzystające z rotacyjnych SWL-i
- Plan działań on/off site
- Linkowanie dobrze, skutecznie i na dłużej
- Żywe przykłady wyników działań specjalistów SEO
- poznasz szeroki zakres metod pozycjonerskich
- będziesz umiał dobrze wykorzystać techniki BHS
- nauczysz się tworzyć i wdrażać strategie link buildingu
- zobaczysz także żywe przykłady
Co da Ci nasze szkolenie?
- chcesz uczyć się od praktyków i specjalistów w swojej dziedzinie
- nie masz pomysłu, jak zdobywać linki dla swojej strony
- pozycja Twojej strony stoi w miejscu i nie chce się ruszyć
- nie boisz się odważnych działań
- chcesz budować długotrwałą pozycję
Czy to szkolenie jest dla Ciebie?
Tak, jeśli:
Cena: 920 zł netto
Chcesz skutecznie budować swoją pozycję, opierając się na wskazówkach od Google? Nie wiesz, które techniki są dobre dla Twojej strony? W takim razie zapraszamy na szkolenie.
Zapoznasz się z metodami WHS. Poznasz tajemnice skutecznego link buildingu.
Ramowy plan szkolenia:
Aktualny link building (relacyjny, z odzysku)
Katalogi typu Qlweb, Easydir, Webmini, a nawet SEOKatalog i związane z nimi sposoby link buildingu odchodzą w zapomnienie. Nowoczesny link building przeszedł długą drogę. Klasyczne linkowanie zostało uznane przez Google jako nienaturalne i zostało odrzucone. Obecnie, jeśli chcesz zdobyć linki, musisz użyć do tego kreatywnej treści. Do tego dochodzą metody relacyjnego link buildingu i boroken link buildingu, czyli najnowszego trendu pozyskiwania linków. Na naszym szkoleniu zapoznasz się z najnowszymi, skutecznymi i sprawdzonymi metodami link buildingu.Content management - zarządzanie treścią
Treść musi odpowiadać swoim czasom - obecnie stawiamy na tą szybką, mobilną i pandoodporną. Ta część szkolenia zaznajomi cię z zarządzaniem treścią stron internetowych - technicznymi możliwościami jej przetwarzania, a także z tym, jak naszą stronę widzą przeglądarki internetowe i roboty Google.Mobilne SEO
Mobilna strona internetowa to teraz standard, do którego wszyscy dążą. Niestety, webmasterzy mają przed sobą jeszcze długą drogę. W tej części szkolenia poznasz trzy standardy stron mobilnych akceptowane przez Google oraz ich wady i zalety dla SEO.Social Media w SEO, teksty indeksacji przez Twitter
Czy media społecznościowe posiadają wpływ na SEO? W tym bloku zajmiemy się przykładami wspomagającymi indeksowanie oraz linkowanie treści z wykorzystaniem social media.Wpływ linków z Facebook Open Graph Protocol
Facebook Open Graph Protocol posiada wiele tajemnic, które czekają na ich odkrycie. Perełką, którą można wykorzystać w SEO jest funkcja przyciągająca ruch i linki do stron internetowych. Nauczysz się, jak wprowadzić Facebook OGP na swoją stronę oraz zobaczysz wyniki tego działania.Fragmenty rozszerzone - mikroformaty i RDFa: menu, oceny, produkty
Wykorzystanie Rich Snippet czyli formatów rozszerzonych (fragmentów sformatowanych) to absolutne minimum na stronach internetowych. Jeśli jeszcze z nich nie korzystasz, na naszym szkoleniu dowiesz się jak uruchomić menu nawigacyjne, produkty dla sklepów internetowych oraz oceny w różnych warunkach.Narzędzia monitorowania pozycji
Monitorowanie pozycji jest podstawą w SEO. Dobry monitor pozycji to coś więcej niż codzienne sprawdzanie wyników - zajmuje się także odpowiednim zarządzaniem serwerem proxy, raportami i komunikacją z klientami. Jest zupełnie samowystarczalny i nie trzeba go sprawdzać. W tym bloku zapoznasz się z godnymi polecenia programami do monitorowania treści.Badanie backlinków i konkurencji
Programy służące do analizowania treści oraz otoczenia konkurencyjnego pozycjonowanej strony powinien znać każdy. MajesticSEO, XENU Link Sleuth, SEOptimer, Ahres, Open Site Explrorer, Screaming Frog i wiele, wiele innych - nauczysz się, jak z nich korzystać.Zaplecze
Własne zaplecze jest dzisiaj bardzo popularne. Zapoznasz się z jego budowaniem, programami pomagającymi jego zarządzaniem oraz jak je ochronić przed flagowaniem i banowaniem.Kary i filtry SEO - zapoznanie się oraz skuteczne rozwiązania
Gdyby nikt nie musiał korzystać z tej części szkolenia, byłoby pięknie. Google jest jednak bezlitosne. Zobaczysz przykładowe grzechy i grzeszki pozycjonerów oraz jak im zapobiegać. Powiadomienia o nienaturalnych linkach, niskiej jakości i wiele, wiele innych już nie będą takie straszne.Systemy autonomiczne/IP
W tej części zajmiemy się technicznymi aspektami budowy zaplecza i linków ze stron internetowych. Poznasz indywidualne, unikatowe podejście, opracowane przez naszą firmę w oparciu o wiedzę z sieci komputerowych, routingu, znajomości systemów autonomicznych i systemów rozdzielania adresów IP.Umowy i stawki w SEO
Tajemniczy klient w internecie? Branża SEO też ma swoje metody na mystery shopping. Dowiedz się, ile kosztują i jak wyglądają umowy.RSS i umiarkowana automatyzacja dla SEO
Całkowicie autorski blok, oparty o wtyczkę Commenluv na platformie WordPress oraz jej przydatność do zdobywania linków. Poznasz połączenie automatyzacji i pracy własnych rąk. W tej technice zawiera się synonimizacja, losowe URL oraz przyspieszanie tworzenia treści.Cena: 920 zł netto
Ramowy plan szkolenia:
- Harwestowanie
- linkowanie ręczne
- GSA
- Xrummer
- Własne zaplecze
- Budowa zaplecza
- Zarządzanie
- Linki w zapleczu i zarządzanie nimi
- Jak ukryć zaplecze przed konkurencją
- GSA
- Opis i możliwości programu
- Case study - stworzenie, konfiguracja i omówienie projektu
- Własne listy do GSA - wgrywanie i filtrowanie
- Xrummer
- Opis i możliwości programu
- Case study - stworzenie, konfiguracja i omówienie projektu
- Własne listy w XR - wgrywanie i filtrowanie
- Zennoposter, Zenblog
- Opis i możliwości programu
- Stworzenie, konfiguracja i omówienie projektu
- Własne listy w Zennoposter i Zenblog - wgrywanie i filtrowanie
- Tworzenie własnych template
- Rejestracja wykonanych procesów w arkuszu kalkulacyjnym
- SWL roatacyjny i statyczny
- Automatyzacja przy konfiguracji projektów
- Indeksacja
- Dopalanie
- Filtry w Google
- Zasady działania algorytmów Panda i Pingwin
- Skuteczna obrona przed filtrowaniem
- Ucieczka z filtra
- poznasz sztandarowe metody BHS
- będziesz wiedział, jak ich mądrze użyć
- rozwiejemy wątpliwości, czy Black Hat SEO rzeczywiście jest takie złe
Co da Ci nasze szkolenie?
- szukasz czegoś nowego
- jesteś niezadowolony z dotychczasowych efektów swojego pozycjonowania
- wiesz, że czasem opłaca się naginać zasady
Czy to szkolenie jest dla Ciebie?
Tak, jeśli:
Cena: 920 zł netto
Ramowy plan szkolenia:
- Wstęp
- l1. Czym jest Content Marketing?
- Parę słów o pozycjonowaniu
- Klasyczny content marketing a pozycjonowanie
- Klient-internauta w CM
- Siedem kroków Content Marketingu według CMI
- Plan
- Odbiorca
- Historia
- Kanały
- Proces
- Rozmowa
- Badanie skuteczności
- Tworzenie kampanii contentowej
- Firmowa strategia komunikacji
- Persony
- Kalendarz wydawniczy
- Gdzie publikować treści
- Czym są frazy (słowa) kluczowe
- Dodatkowe informacje
- Tworzenie grafik, filmów oraz tekstów (copywriting)
- Publikowanie treści
- 1. Czas, miejsce i typ treści
- Promocja treści
- O1. Typowa płatna reklama
- Mniej bezpośrednie sposoby dotarcia do klienta
- Narzędzia, które pomogą ci w CM
- Tworzenie treści
- Administracja i zarządzanie
- Publikowanie
- Promocja treści
- Panel dyskusyjny
- dowiesz się, czym charakteryzuje się skuteczny content marketing.
- poznasz cechy dobrej treści.
- będziesz umiał zaplanować swoją kampanię.
- promocja i publikowanie treści będą bardziej skuteczne.
- poznasz narzędzia, które skutecznie pomogą Ci w content makretingu.
Co da Ci nasze szkolenie?
- Twojej treści cały czas czegoś brakuje
- odwiedzający rezygnują po chwili
- nie wiesz, jak dobrze reklamować swoje produkty
- do tej pory nie zdawałeś sobie sprawy, że dobry content to też taki w odpowiednim miejscu i o odpowiednim czasie
Dodaj komentarz