Jesteś tutaj

Pakiet szkoleń SEO o zróżnicowanym stopniu wtajemniczenia. Chcąc poznać techniki działania marketingu i SEO-marketingu należy przejść profesjonalne szkolenie. Nasi trenerzy przeprowadzą szkolenia w zakresie SEO-marketingu, pozycjonowania, Google Analytics czy Google AdWords.

Pozycjonowanie i optymalizacja stron, audyt SEO
Na tym szkoleniu zgłębisz podstawowe i zaawansowane techniki pozycjonowania. Dowiesz się, jak zabezpieczyć lub wrócić na wysoką pozycję. Zgłębisz tajniki optymalizacji kodu i treści serwisu. Nauczysz się przeprowadzać audyt. Poznasz 50 czynników wpływających na użyteczność strony. Dowiesz się, co zrobić z konkurencją próbującą zaszkodzić Ci depozycjonowaniem oraz zobaczysz przykłady z życia wzięte.

Ramowy plan szkolenia:

  1. Definicja i sposób działania wyszukiwarek
    1. Budowa indeksu wyszukiwarki oraz robota indeksującego, omówienie botów
    2. Twoja strona oczami google
    3. Zasada działania Google PageRank
    4. Wpływ PR na pozycję w wyszukiwarce
  2. Słowa kluczowe - wybór i analiza
    1. W jaki sposób wyszukujemy?
    2. Ustalanie konkurencyjności fraz
    3. Badanie fraz kluczowych konkurencji
    4. Narzędzia pomocne w wyborze fraz
  3. Co wpływa na pozycję w Google?
    1. 200 najważniejszych czynników pływających na wzrost pozycji - omówienie i przedstawienie najważniejszych z nich
  4. Czynniki wewnętrzne
    1. Adresy stron i linki oraz ich budowa
    2. Rola sekcji head
    3. Kod strony i rola, jaką odgrywa w pozycjonowaniu
    4. Optymalna konstrukcja strony dla wyszukiwarki Google
    5. Słowa kluczowe w treści - jak nasycać nimi kontent
    6. Zwiększenie potencjału Twojej witryny
  5. Czynniki zewnętrzne
    1. Link building
    2. Na jakie rodzaje dzielą się linki oraz jak wygląda ich indeksacja - według najnowszych testów
    3. Sposoby pozyskiwania linków
    4. Omówienie czynników źle wpływających na pozycję w wynikach wyszukiwania
  6. Strony mobilne i ich optymalizacja
    1. W jaki sposób dostosować i zoptymalizować stronę do wyników mobilnych
    2. Omówienie rozbieżności między wynikami desktopowymi i mobilnymi
  7. Nazwy stron, rodzaje domen oraz ich przestrzeń nazw
    1. Nazwy domen i ich hosting
    2. Czym jest SEO hosting?
    3. Jak wyglądają kody odpowiedzi HTTP?
    4. Przekierowania stron 301 i 302
  8. Filtry w Google
    1. Zasady działania algorytmów Panda i Pingwin
    2. Skuteczna obrona przed filtrowaniem
    3. Ucieczka z filtra
  9. Black Hat SEO
    1. Podstawowe techniki Black Hat SEO
    2. Ataki i działania SEO konkurencji

    Co da Ci nasze szkolenie?

    • dowiesz się, co wpływa na Twoją pozycję
    • poznasz zasadę działania wyszukiwarki
    • nauczysz się, jak się wybić oraz jak unikać kar
    • zapoznasz się z elementami BHS

    Czy to szkolenie jest dla Ciebie?

    Tak, jeśli:
    • pozycjonowanie nadal ma przed Tobą jakieś tajemnice
    • utkwiłeś na niskich pozycjach
    • chcesz poznać techniczne aspekty zdobywania pozycji
    • dowiedzieć się, jak działa wyszukiwarka oraz jak uniknąć kar

Cena: 920 zł netto

Marketing internetowy w firmie
Chcesz wiedzieć jak zdobyć nowych klientów, zwiększyć dochody i poprawić rozpoznawalność marki przy pomocy marketingu internetowego? W takim razie to szkolenie w sam raz dla Ciebie! Poznaj zasady sprzedawania za pomocą treści oraz jak budować markę rozpoznawalną w internecie.
Dzięki nam dowiesz się, w jaki sposób zwiększysz dochody swojej firmy, przyciągniesz nowych klientów i zbudujesz markę rozpoznawalną na rynku dzięki marketingowi internetowemu. Po udziale w naszym szkoleniu będziesz umiał stworzyć idealną dla twojej firmy strategię marketingową. Dowiesz się o najczęściej popełnianych błędach i jak ich uniknąć.

Ramowy plan szkolenia:

  1. 1. Dobrze zoptymalizowana strona internetowa - jak wygląda?
    1. UX - Strona z perspektywy użytkownika
    2. Jak stronę widzą roboty Google
  2. Pozycjonowanie stron internetowych
    1. Jak uzyskuje się linki
    2. Użyteczne narzędzia
  3. Kampanie AdWords
    1. Typy kampanii
    2. Jak wybierać słowa kluczowe
    3. Jak stworzyć dobrą reklamę
  4. Narzędzie Google Analitics
    1. Analityka internetowa w praktyce
  5. Marketing na Facebooku
    1. Prowadzenie profilu firmy na Facebooku
    2. Reklamy - Facebook Ads
  6. Content Marketing
    1. Potencjał Content Marketingu
    2. Skąd wiedzieć, że nasze działania są skuteczne?
  7. Marketing szeptany - Buzz Marketing
    1. Nazwy domen i ich hosting
    2. Czym jest SEO hosting?
    3. Jak wyglądają kody odpowiedzi HTTP?
    4. Przekierowania stron 301 i 302
  8. Filtry w Google
    1. Czym Buzz Marketing różni się od spamu
    2. Ryzyko źle wykonanego marketingu szeptanego
  9. Najczęściej popełniane błędy podczas działań marketingowych
  10. Blok dyskusyjny

    Co da Ci nasze szkolenie?

    • zapoznasz się z kanałami reklamy internetowej
    • nauczysz się sprawdzać i mierzyć skuteczność swoich działań marketingowych
    • będziesz wiedział, w jaki sposób ocenić opłacalność działań marketingowej dla twojej branży
    • zapoznasz się z działaniami, które możesz wykonać samodzielnie oraz z tymi, których realizację lepiej oddać firmom zewnętrznym

    Czy to szkolenie jest dla Ciebie?

    Tak, jeśli:
    • prowadzisz mikro, małą lub średnią firmę
    • szukasz sposobów powiększenia swoich dochodów
    • nie orientujesz się w zagadnieniach marketingu internetowego
    • Twoje wcześniejsze działania marketingowe w internecie nie przynosiły pożądanych efektów
    • zastanawiasz się nad rozpoczęciem współpracy ze specjalistami

Cena: 500 zł netto

Skuteczne metody promowania strony w internecie
Dokładne omówienie każdego aspektu marketingu internetowego. Dowiedz się, jak dbać o swoją markę w sieci.
Cztery dni szkolenia - każdy z nich omawia inne zagadnienie marketingu internetowego. Łącznie 32 godziny szkoleniowe po cztery boki tematyczne. Daj się znaleźć!
Na tym szkoleniu poznasz skuteczną optymalizację stron, techniki BHS i WHS. Dowiesz się, jak korzystać z możliwości, które oferuje Google. Dowiesz się też, jak skutecznie budować swoje treści oraz jak zaistnieć nie tylko w social mediach.
Dzięki nam dowiesz się, w jaki sposób zwiększysz dochody swojej firmy, przyciągniesz nowych klientów i zbudujesz markę rozpoznawalną na rynku dzięki marketingowi internetowemu. Po udziale w naszym szkoleniu będziesz umiał stworzyć idealną dla twojej firmy strategię marketingową. Dowiesz się o najczęściej popełnianych błędach i jak ich uniknąć.

Ramowy plan szkolenia:

  1. Dzień pierwszy: Usability i optymalizacja stron internetowych
    1. Wpływ czynników on-site na pozycję strony w wynikach wyszukiwania
    2. Audyt SEO
    3. Łączenie potrzeb użytkownika i robotów wyszukiwarek
  2. Dzień drugi: Whitei Black Hat SEO - pozycjonowanie stron
    1. Czynniki off-site wpływającymi na pozycję strony w wynikach wyszukiwania
    2. Metody zgodne z wytycznymi Google w pozycjonowaniu
    3. Sposoby wykorzystywania luk w algorytmie Google
    4. Skuteczna obrona przed depozycjonowaniem
  3. Dzień trzeci: Google Analytics i Google AdWords
    1. Struktura konta Google Adwords
    2. Tworzenie kampanii i strategii reklamowych oraz mierzenie ich skuteczności
    3. Wykorzystywanie Google Analytics i praktyczne zastosowania możliwości analitycznych tego narzędzia
  4. Dzień czwarty: Social Media, Content i Buzz Marketing
    1. Wpływ Content Marketingu, Social Media i Buzz Marketingu na pozycjonowanie
    2. Zwiększanie ruchu na swojej stronie
    3. Prowadzenie profili w mediach społecznościowych
    4. Obsługa kampanii reklamowej na Facebooku
    5. Mierzenie skuteczności działań w Social Media.
    6. Kiedy i gdzie publikować treści oraz błędy, których należy unikać.

    Co da Ci nasze szkolenie?

    • Dowiesz się, jak zoptymalizować swoją stronę
    • poznasz techniki White i Black Hat SEO oraz jak je wykorzystywać
    • będziesz umiał przeprowadzić kampanię Google AdWords oraz na Facebooku
    • nauczysz się korzystać z Google Analytics
    • zgłębisz tajemnice Social Media Marketingu
    • dowiesz się, czym jest skuteczny Content Marketing oraz jak wykonać Buzz Marketing
    • zobaczysz, jak to wszystko działa w praktyce

    Czy to szkolenie jest dla Ciebie?

    Tak, jeśli:
    • chcesz skutecznie wypromować swoją stronę
    • potrzebujesz zbudować świadomość marki w internecie
    • pragniesz zajmować jak najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwania
    • Twoje działania związane z Social Media i Buzz Marketingiem były do tej pory nieskuteczne
    • content Twojej strony nie przyciąga ani klientów

Cena: 8 000 zł netto

Black & White Hat SEO
Twoja strona cały czas jest na niskich pozycjach? Chcesz się dowiedzieć, jak zdobywać linki? Na tym szkoleniu poznasz przydatne techniki zarówno z zakresu Black Hat SEO, jak i te zgodne z wytycznymi Google.
Google ma alergię na Twoje linkowanie? Chcesz się dowiedzieć, jak uzyskać długotrwałe efekty i nie boisz się nagiąć regulaminu?
Na szkoleniu nauczysz się oceniać wartość linków i planować swój link building. Poznasz wszystkie metody linkowania - także te nie do końca popierane przez Google. Jednak po skończonym szkoleniu nie będziesz musiał się bać kolejnych algorytmów.

Ramowy plan szkolenia:

  1. Sprawdzanie wartości i siły linków
  2. „Oswajanie” linków - poznanie tych, których nie trzeba się obawiać
  3. Wykorzystanie piramidy linków w pozycjonowaniu
  4. Pozycjonowanie na pasożyta
  5. Wyszukiwanie i dekodowanie nadużywające zasobów G
  6. Umiarkowane blasty bezpośrednie
  7. Poprawne obsługiwanie SWL
  8. Własny system obsługi linków, weryfikacja indeksacji oraz zarządzanie linkami na zapleczu
  9. Nietypowe eksperymenty korzystające z rotacyjnych SWL-i
  10. Plan działań on/off site
  11. Linkowanie dobrze, skutecznie i na dłużej
  12. Żywe przykłady wyników działań specjalistów SEO

    Co da Ci nasze szkolenie?

    • poznasz szeroki zakres metod pozycjonerskich
    • będziesz umiał dobrze wykorzystać techniki BHS
    • nauczysz się tworzyć i wdrażać strategie link buildingu
    • zobaczysz także żywe przykłady

    Czy to szkolenie jest dla Ciebie?

    Tak, jeśli:
    • chcesz uczyć się od praktyków i specjalistów w swojej dziedzinie
    • nie masz pomysłu, jak zdobywać linki dla swojej strony
    • pozycja Twojej strony stoi w miejscu i nie chce się ruszyć
    • nie boisz się odważnych działań
    • chcesz budować długotrwałą pozycję

Cena: 920 zł netto

White Hat SEO - szkolenie dla zaawansowanych
Poznaj techniki White Hat SEO. Dowiedz się, jak skutecznie pozycjonować swoją stronę, nie naruszając regulaminu Google.
Chcesz skutecznie budować swoją pozycję, opierając się na wskazówkach od Google? Nie wiesz, które techniki są dobre dla Twojej strony? W takim razie zapraszamy na szkolenie.
Zapoznasz się z metodami WHS. Poznasz tajemnice skutecznego link buildingu.

Ramowy plan szkolenia:

Aktualny link building (relacyjny, z odzysku)
Katalogi typu Qlweb, Easydir, Webmini, a nawet SEOKatalog i związane z nimi sposoby link buildingu odchodzą w zapomnienie. Nowoczesny link building przeszedł długą drogę. Klasyczne linkowanie zostało uznane przez Google jako nienaturalne i zostało odrzucone. Obecnie, jeśli chcesz zdobyć linki, musisz użyć do tego kreatywnej treści. Do tego dochodzą metody relacyjnego link buildingu i boroken link buildingu, czyli najnowszego trendu pozyskiwania linków. Na naszym szkoleniu zapoznasz się z najnowszymi, skutecznymi i sprawdzonymi metodami link buildingu.
Content management - zarządzanie treścią
Treść musi odpowiadać swoim czasom - obecnie stawiamy na tą szybką, mobilną i pandoodporną. Ta część szkolenia zaznajomi cię z zarządzaniem treścią stron internetowych - technicznymi możliwościami jej przetwarzania, a także z tym, jak naszą stronę widzą przeglądarki internetowe i roboty Google.
Mobilne SEO
Mobilna strona internetowa to teraz standard, do którego wszyscy dążą. Niestety, webmasterzy mają przed sobą jeszcze długą drogę. W tej części szkolenia poznasz trzy standardy stron mobilnych akceptowane przez Google oraz ich wady i zalety dla SEO.
Social Media w SEO, teksty indeksacji przez Twitter
Czy media społecznościowe posiadają wpływ na SEO? W tym bloku zajmiemy się przykładami wspomagającymi indeksowanie oraz linkowanie treści z wykorzystaniem social media.
Wpływ linków z Facebook Open Graph Protocol
Facebook Open Graph Protocol posiada wiele tajemnic, które czekają na ich odkrycie. Perełką, którą można wykorzystać w SEO jest funkcja przyciągająca ruch i linki do stron internetowych. Nauczysz się, jak wprowadzić Facebook OGP na swoją stronę oraz zobaczysz wyniki tego działania.
Fragmenty rozszerzone - mikroformaty i RDFa: menu, oceny, produkty
Wykorzystanie Rich Snippet czyli formatów rozszerzonych (fragmentów sformatowanych) to absolutne minimum na stronach internetowych. Jeśli jeszcze z nich nie korzystasz, na naszym szkoleniu dowiesz się jak uruchomić menu nawigacyjne, produkty dla sklepów internetowych oraz oceny w różnych warunkach.
Narzędzia monitorowania pozycji
Monitorowanie pozycji jest podstawą w SEO. Dobry monitor pozycji to coś więcej niż codzienne sprawdzanie wyników - zajmuje się także odpowiednim zarządzaniem serwerem proxy, raportami i komunikacją z klientami. Jest zupełnie samowystarczalny i nie trzeba go sprawdzać. W tym bloku zapoznasz się z godnymi polecenia programami do monitorowania treści.
Badanie backlinków i konkurencji
Programy służące do analizowania treści oraz otoczenia konkurencyjnego pozycjonowanej strony powinien znać każdy. MajesticSEO, XENU Link Sleuth, SEOptimer, Ahres, Open Site Explrorer, Screaming Frog i wiele, wiele innych - nauczysz się, jak z nich korzystać.
Zaplecze
Własne zaplecze jest dzisiaj bardzo popularne. Zapoznasz się z jego budowaniem, programami pomagającymi jego zarządzaniem oraz jak je ochronić przed flagowaniem i banowaniem.
Kary i filtry SEO - zapoznanie się oraz skuteczne rozwiązania
Gdyby nikt nie musiał korzystać z tej części szkolenia, byłoby pięknie. Google jest jednak bezlitosne. Zobaczysz przykładowe grzechy i grzeszki pozycjonerów oraz jak im zapobiegać. Powiadomienia o nienaturalnych linkach, niskiej jakości i wiele, wiele innych już nie będą takie straszne.
Systemy autonomiczne/IP
W tej części zajmiemy się technicznymi aspektami budowy zaplecza i linków ze stron internetowych. Poznasz indywidualne, unikatowe podejście, opracowane przez naszą firmę w oparciu o wiedzę z sieci komputerowych, routingu, znajomości systemów autonomicznych i systemów rozdzielania adresów IP.
Umowy i stawki w SEO
Tajemniczy klient w internecie? Branża SEO też ma swoje metody na mystery shopping. Dowiedz się, ile kosztują i jak wyglądają umowy.
RSS i umiarkowana automatyzacja dla SEO
Całkowicie autorski blok, oparty o wtyczkę Commenluv na platformie WordPress oraz jej przydatność do zdobywania linków. Poznasz połączenie automatyzacji i pracy własnych rąk. W tej technice zawiera się synonimizacja, losowe URL oraz przyspieszanie tworzenia treści.
Podczas szkolenia odbędą się 2 przerwy na kawę oraz przerwa na lunch. Poczęstunek zepewnia Organizator.

Cena: 920 zł netto

Black Hat SEO w praktyce
Zaawansowani i średnio zaawansowani specjaliści SEO mogą też skorzystać z warsztatów obsługi oprogramowania.

Ramowy plan szkolenia:

  1. Harwestowanie
    1. linkowanie ręczne
    2. GSA
    3. Xrummer
    Poznasz zasady doboru footprintów i pozyskiwania darmowych proxy. Powyższe zagadnienia zostaną omówione na podstawie Scrapebox’a z wtyczkami oraz Gscrapera
  2. Własne zaplecze
    1. Budowa zaplecza
    2. Zarządzanie
    3. Linki w zapleczu i zarządzanie nimi
    4. Jak ukryć zaplecze przed konkurencją
    Nauczysz się, jak w tani i przemyślany sposób stworzyć zaplecze, a następnie nim zarządzać w zależności od jego przeznaczenia. Dowiesz się, jak ukryć swoje zaplecze przed wśćibską konkurencją
  3. GSA
    1. Opis i możliwości programu
    2. Case study - stworzenie, konfiguracja i omówienie projektu
    3. Własne listy do GSA - wgrywanie i filtrowanie
    Zapoznasz się z konfigurowaniem projektu GSA. Dowiesz się, jak uruchomić go na własnych listach.
  4. Xrummer
    1. Opis i możliwości programu
    2. Case study - stworzenie, konfiguracja i omówienie projektu
    3. Własne listy w XR - wgrywanie i filtrowanie
    Nauczysz się wykorzystywać Xrummera do pozyskiwania dużej ilości linków z polskich forum. Dowiesz się też, jak przedłużyć żywotność linków, które pozyskałeś.
  5. Zennoposter, Zenblog
    1. Opis i możliwości programu
    2. Stworzenie, konfiguracja i omówienie projektu
    3. Własne listy w Zennoposter i Zenblog - wgrywanie i filtrowanie
    4. Tworzenie własnych template
    5. Rejestracja wykonanych procesów w arkuszu kalkulacyjnym
    W tej części dowiesz się, jak automatyzować czynności wykonywane przez ciebie w przeglądarce internetowej. Od masowej rejestracji i profili tzw. Trust Rankowych, przez automatyzację dla nowych stron zapleczowych, po publikację treści na swoim zapleczu.
  6. SWL roatacyjny i statyczny
    1. Automatyzacja przy konfiguracji projektów
    2. Indeksacja
    3. Dopalanie
    Nauczysz się skutecznego indeksowania pozyskanych linków, wzmacniania oraz sposobu na automatyzację całego procesu za pomocą arkuszy kalkulacyjnych.
  7. Filtry w Google
    1. Zasady działania algorytmów Panda i Pingwin
    2. Skuteczna obrona przed filtrowaniem
    3. Ucieczka z filtra

    Co da Ci nasze szkolenie?

    • poznasz sztandarowe metody BHS
    • będziesz wiedział, jak ich mądrze użyć
    • rozwiejemy wątpliwości, czy Black Hat SEO rzeczywiście jest takie złe

    Czy to szkolenie jest dla Ciebie?

    Tak, jeśli:
    • szukasz czegoś nowego
    • jesteś niezadowolony z dotychczasowych efektów swojego pozycjonowania
    • wiesz, że czasem opłaca się naginać zasady

Cena: 920 zł netto

Content Marketing
Nauczysz się, jak skutecznie wykorzystać, zaplanować i przeprowadzić nowoczesną kampanię opartą o treść. Zrozumiesz wpływ wartościowego contentu na sukces. Dowiesz się, gdzie publikować swoje treści. Nauczysz się obiektywnie oceniać skuteczność swoich działań. Dowiesz się, jak analizować przeprowadzane kampanie społecznościowe. A przede wszystkim odkryjesz, że dobra strategia contentowa to naturalny linkbuilding!

Ramowy plan szkolenia:

  1. Wstęp
    1. l1. Czym jest Content Marketing?
    2. Parę słów o pozycjonowaniu
    3. Klasyczny content marketing a pozycjonowanie
    4. Klient-internauta w CM
  2. Siedem kroków Content Marketingu według CMI
    1. Plan
    2. Odbiorca
    3. Historia
    4. Kanały
    5. Proces
    6. Rozmowa
    7. Badanie skuteczności
  3. Tworzenie kampanii contentowej
    1. Firmowa strategia komunikacji
    2. Persony
    3. Kalendarz wydawniczy
    4. Gdzie publikować treści
    5. Czym są frazy (słowa) kluczowe
    6. Dodatkowe informacje
    7. Tworzenie grafik, filmów oraz tekstów (copywriting)
  4. Publikowanie treści
    1. 1. Czas, miejsce i typ treści
  5. Promocja treści
    1. O1. Typowa płatna reklama
    2. Mniej bezpośrednie sposoby dotarcia do klienta
  6. Narzędzia, które pomogą ci w CM
    1. Tworzenie treści
    2. Administracja i zarządzanie
    3. Publikowanie
    4. Promocja treści
  7. Panel dyskusyjny

    Co da Ci nasze szkolenie?

    • dowiesz się, czym charakteryzuje się skuteczny content marketing.
    • poznasz cechy dobrej treści.
    • będziesz umiał zaplanować swoją kampanię.
    • promocja i publikowanie treści będą bardziej skuteczne.
    • poznasz narzędzia, które skutecznie pomogą Ci w content makretingu.

    Czy to szkolenie jest dla Ciebie?

    Tak, jeśli:
    • Twojej treści cały czas czegoś brakuje
    • odwiedzający rezygnują po chwili
    • nie wiesz, jak dobrze reklamować swoje produkty
    • do tej pory nie zdawałeś sobie sprawy, że dobry content to też taki w odpowiednim miejscu i o odpowiednim czasie

Cena: 920 zł netto

Opinie naszych klientów

„Jestem bardzo zadowolona ze współpracy z Youboost. Powierzyłam tej firmie wykonanie projektu strony internetowej, która jednocześnie została zoptymalizowana pod kątem SEO. Strona jest przyjazna dla użytkownika, posiada nowoczesny design oraz oryginalny styl, dzięki czemu użytkownicy chętnie odwiedzają ją ponownie. Podczas współpracy byłam w stałym kontakcie z programistami, którzy nanosili wszystkie poprawki o jakie ich poprosiłam oraz dzielili się swoimi uwagami i doświadczeniem. Cieszę się, że spotkałam tak profesjonalną firmę.”

Maria

„Szkolenia oferowane przez firmę Youboost z zakresu Google Analyitcs i Google AdWords pozwoliły mi na nabycie kluczowej wiedzy oraz świeże spojrzenie i szerszą perspektywę, dotyczącą tych zagadnień. Dzięki temu bez problemu mogę zajmować się działką SEO i osiągać lepsze wyniki w pracy.”

Darek

logo

Poznaj nas. Zaprzyjaźnij się z nami. Wykreuj przy naszej pomocy swój własny sukces.

ZOBACZ NASZĄ OFERTĘ

Zapisz się do newslettera