Witam was w nowym dziale - esport. Będę wrzucał newsy ze sceny esportowej - polskiej, jak i zagranicznej. Mam nadzieje, że dam radę 🙂
Jestem tutaj nowy. Może najpierw się przedstawię. Mam na imie Bartek, interesuję się esportem już od 3 lat. Mam za sobą 2 lany. Razem z kolegami amatorsko zagraliśmy na lanie w Kętach i udało się- 2 miejsce. Drugi lan to był niewypał ;/ Swoją "karierę" zacząłem od CS:GO, w sumie mam już przegrane 1300 godzin. Oprócz lanów, mam jeszcze kilka osiągnięć - 1 miejsce 1v1 Urf Cup(turniej u pewnego streamera).
Mam zamiar dodawać wpisy co około 3 dni. Może i częściej, zależy od okoliczności.
Przedstawiłem się, teraz przejdźmy do głównego tematu - Aktualizacji 24.09.2016r. Zapraszam do przeczytania.
Denerwowałeś się gdy dostawałeś headshot'a ze scouta w skoku? Teraz będzie ciężko to powtórzyć.
Valve po raz kolejny zaskakuje swoich graczy. Nocna aktualizacja zawiera niewiele zman , ale za to bardzo znacznie "nerfi" Scouta. Zmiany dotyczą rozrzutu podczas skoku. Trzeba bęzie oddawać strzał w najwyższym momencie skoku - inaczej nasz pocisk nie będzie 100% celny. Już nie będzie tyle fun'u z gry ową bronią, ale myślę, że szybko uda się graczom opanować "nową" broń. Według mnie Valve robi to na siłę. Bug ze wzmocnionymi skokami został naprawiony dopiero 3 dni po fakcie, to strasznie zepsuło grę, a teraz dodają taki kontrowersyjny patch do bety. Wszystko wyjaśnione na załączonej grafice.
Pozdrawiam, Dzejj 🙂
Źródło: VALVE