Monitorowanie serwisów społecznościowych daje nam ogromne możliwości rozwoju, ponieważ daje nam wgląd w zachowanie i opinie potencjalnych klientów. Do najbardziej popularnych zaliczamy takie media społecznościowe, jak Facebook, Google+, blogi, serwisy informacyjne, Youtube, Instagram oraz fora dyskusyjne.
Z takich możliwości monitorowania korzysta coraz większe grono przedsiębiorców wysilających się na rynku internetowym. Chcą na nim zaistnieć, a zarazem przedstawić swoją działalność w jak najlepszy sposób. Ułatwieniem okazuje się dla nich skuteczne narzędzie do monitorowania sieci i social media, a mianowicie Brand24. Już na samym początku wszyscy mogą przez 2 tygodnie za darmo sprawdzić możliwości tego programu.
Więcej narzędzi na: http://www.youboost.pl/narzedzia
To dzięki niemu wyciągamy odpowiednie wnioski na temat widoczności naszej marki w social media i sieci. Jesteśmy w stanie szybciej i dokładniej określić przyszłe działania związane z rozwojem naszej działalności. Poprzez monitoring marki dowiesz się więc, co klienci myślą o wybranym temacie, marce i produkcie czy usłudze.
Dawniej znane były tak zwane roboty internetowe, które wyszukiwały interesujące dane poprzez wybrane słowa kluczowe, analizę sematyczną i przetwarzanie języka naturalnego. Zapewne nie wszystkie te pojęcia są dla nas jasne. I tak było w przypadku wielu osób, więc kolejne narzędzie Brand24 jest świetnym rozwiązaniem, na który warto sobie pozwolić.
Kiedy twój produkt bądź usługa pojawi się już na rynku, to chciałbyś dowiedzieć się, co o nim myślą internauci. I właśnie w tym kierunku sprawdza się Brand24, który analizuje, jak internauci reagują na post związany z przygotowaniem przez nas nowego produktu / usługi. To wszystko pozwala nam od razu zareagować na opinie potencjalnych klientów, jak i przyczynia się do budowania z nimi jak najlepszych relacji.
Wpadki wizerunkowe
Zapewne każdy inwestor i przedsiębiorca chciałby uniknąć tak zwanej wpadki wizerunkowej bądź kryzysu wizerunkowego, który czasami może pojawić się w mediach społecznościowych. W tym kierunku Brand24 sprawdza się w 100%, ponieważ ukazuje nam wszystkie negatywne komentarze na nasz temat, naszego produktu, naszej usługi, o naszej działalności. Gdy mamy dostęp o nich, to następnie łatwiej jest nam odpowiedzieć na nie i stworzyć o wiele lepsze relacje z internautami. Informacje na temat takich opinii otrzymujemy niemalże natychmiast po ich pojawieniu się, dzięki czemu zawsze możemy reagować szybko, a zarazem profesjonalnie.
Po okresie darmowym
Po 2 tygodniach przekonaliśmy się już o wysokiej wartości narzędzia seo, jakim jest Brand24 i to zachęca nas do skorzystania już z wersji płatnej. Polega to na wykupieniu miesięcznego abonamentu, w ramach którego możemy monitorować różnorodne słowa kluczowe i tematy. W każdym momencie możemy jeszcze liczyć na wsparcie doświadczonych konsultantów, którzy chętnie odpowiedzą nam na pytania i przedstawią jak najlepsze rozwiązania problemów.
Dla kogo Brand24?
1. Monitoring personalny. Dla niektórych bardzo ważny jest monitoring konkretnej osoby, na przykład gwiazdy sportu, aktora czy wielu innych. Wystarczy tylko ustawić słowo kluczowe w postaci imienia i nazwiska oraz pseudonimu, którym posługuje się dana osoba. A już po chwili będziemy mogli uzyskać aktualne informacje na temat takiej osoby.
2. Dla firm. Dzięki monitorowaniu mediów społecznościowych mają możliwość nawiązania o wiele lepszych relacji z klientami i angażowania ich do odpowiednich działań.
3. Agencji PR. Pozwala realizować o wiele skuteczniejsze działania związane z obecnością w wyszukiwarkach internetowych, a przede wszystkim w Google. Liczy się tutaj dobór słów kluczowych i optymalizacja.
4. Viral Marketing
Brand24 umożliwia przeprowadzenie marketingu wirusowego, mierzy jego wydajność oraz konkretne efekty.
Co dokładnie oferuje Brand24?
- wykres natężenia dyskusji. To częstotliwość Twojej marki w sieci, interakcje związane z wpisami na temat Twojej marki.
- strumień wzmianek. Dowiadujesz się, jak internauci wypowiadają się o Twojej marce, co pozwala Ci właściwie zareagować.
- statystyka marki. To zaawansowane wskaźniki, dzięki którym dokładniej monitorujemy naszą markę i konkretne hasła, słowa kluczowe.
- analiza sentymentu. Ukazuje zakres emocji (pozytywne, neutralne i negatywne) na temat naszej marki.
- influence score. Interesujący wskaźnik wpływu, na którego wpływ ma popularność marki, jej zasięg, aktywność oraz interaktywność źródła.
- powiadomienia. Pozwala nam otrzymywać alerty w związku o przygotowane filtry.
- filtrowanie. Dzięki filtrowaniu wyników udaje się nam dotrzeć do ciekawych wzmianek.
- eksport danych. Wyniki z monitoringu w Brand24 możemy uzyskać w raportach .xls, pdf oraz w postaci infografiki. Jeśli jest się czym pochwalić, to wykorzystujemy taką możliwość.