Zarządzanie projektami nigdy nie było takie proste. Oszczędność czasu, środków i sił zapewnia nam narzędzie e-commerce pod tytułem Asana. Dzięki niemu dokładnie śledzimy projekty, od samego początku ich istnienia do zakończenia. Dzięki Asana nie musimy już pamiętać osób, spraw, zadań i terminów. To świetnie przygotowany program, który w prosty sposób zarządza nawet najbardziej skomplikowanymi projektami. Ułatwia nam zapanowanie nad każdym projektem i ukończenie go w wyznaczonym terminie. Już wiele firm i przedsiębiorstw pozytywnie oceniło możliwości, które dostarcza im narzędzie Asana.
Nasz sposób na zarządzanie czasem
Dawniej musieliśmy mieć stały dostęp do notesów, kalendarzy czy żółtych karteczek. Takie karteczki przewracały się nam po całym biurku i lodówce. Przez to nie byliśmy w stanie zawsze wszystkiego ogarnąć. Można tak zarządzać, ale trzeba przyznać, że o wiele łatwiej jest z Asana. Rozwiązanie to gwarantuje wysokie oszczędności. A zarazem daje większą gwarancję, że cały projekt zostanie właściwie wykonany w każdym etapie, a zarazem zakończony we wcześniej ustalonym terminie.
W Asana mamy możliwość zarządzania nie tylko jednym projektem, ale również kilkoma w tym samym czasie. Takie narzędzie ułatwia nam rozpisanie w czasie wszystkich zadań, które musimy wykonać. Zarazem ułatwia nam zapisanie do takich zadań odpowiednich osób i czynności, które muszą wykonać. Dzięki Asana przepływ informacji z uczestnikami projektu okazuje się o wiele prostszy i łatwiejszy.
Dzięki organizacji zaoszczędza się wiele czasu, środków i sił. Wspominają o tym prawdziwi biznesmeni i właściciele największych firm. Dbają o to, aby zaplanować wszystko dokładnie i trzymać się tego przez cały czas. Ułatwia im to narzędzie marketingowe Asana, która umożliwia również kontaktowanie się ze społecznością. Wspaniałe rozwiązanie dla pracowników firm, w których to pojawiają się pewne zespoły zarządzające konkretnymi projektami.
Więcej narzędzi na: http://www.youboost.pl/narzedzia
Po zainstalowaniu aplikacji należy ją otworzyć, a następnie stuknąć w ikonę "+", która jest na samym dole ekranu. Następnie tworzymy nazwę zadania, uczestników oraz opis. Dzięki takiej aplikacji zorganizujemy rozbudowany projekt architektoniczny, a zarazem przyjęcie weselne.
Po stuknięciu w zadanie przechodzimy do edytora, gdzie ustala się datę zakończenia oraz osobę nadzorującą. W takiej aplikacji pojawia się również historia na temat wszystkich zmian, które zostały dokonane przez członków danego zespołu, przydzielonych do zadania, projektu.
Aplikacja ta dedykowana jest nie tylko osobom pracującym w grupach, ale również pewnym indywidualistom, którzy mają zamiar uporządkować swoje aktualne życie. Interfejs Asany jest intuicyjny oraz bardzo czytelny.
Dostępna jest za darmo w wersji na systemy iOS oraz Android.