Dzięki temu narzędziu e-commerce otrzymamy dokładny raport na temat jakości naszych kampanii reklamowych Google Adwords. To reklamy w postaci linków sponsorowanych, które pojawiają się w wyszukiwarce Google. Na ich zastosowanie decydują się nie tylko reklamodawcy, ale również właściciele stron, serwisów i blogów. Uznają, że to właśnie dzięki takim reklamom mają możliwość dotarcia do większego grona odbiorców, internautów poruszających się po sieci.
Wspaniałe rozwiązania zapewnia audyt na temat kampanii Google Adwords. Również w tym kierunku specjalizuje się narzędzie Performance Grader. Taki audyt seo jest przeprowadzany dość i szybko, a pozwala nam dowiedzieć się, co musielibyśmy poprawić w naszych kampaniach Adwords, aby okazały się jeszcze skuteczniejsze.
Już wielu użytkowników Performance Grader przekonuje się o jego wielu zaletach. Dzięki niemu uzyskali o wiele większe pole działania. Stworzyli kampanię Adwords, która przyniosła im większe grono potencjalnych klientów.
Skuteczność takiego programu wynika przede wszystkim z jego działania. Okazuje się w pełni bezpieczny podczas sporządzania raportów i audytu kampanii reklamowych. Wykorzystuje jedynie nasze dane osobowe i poświadczenia AdWords. Nigdy Adwords Performance Grader nie będzie udostępniał raportów, które uzyskamy.
Więcej narzędzi na: http://www.youboost.pl/narzedzia
1. Pozwala Ci ulepszyć kampanie AdWords,
2. Ułatwia zwiększenie inwestycji w PPC,
3. Bezpłatny,
4. Natychmiastowe raporty przychodzą na nasze konto AdWords,
W takim programie został wykorzystany specjalny algorytm klasyfikacji, oparty o kilkadziesiąt różnych czynników. Dzięki temu jest na tyle dokładny, aby przygotować rozbudowane raporty i audyty o kampaniach AdWords.
Dzięki skorzystaniu z tego narzędzia otrzymujemy ogólną ocenę na temat naszych reklam AdWords, a dodatkowo stopnie na temat poszczególnych jej elementów. Przede wszystkim zwraca uwagę na:
- wynik jakości - poprawienie ROI umożliwia zwiększenie rankingu i automatyczne obniżenie kosztu reklamy.
- niepotrzebne wydatki - wyszukuje nieistotne słowa kluczowe, na które poświęcamy niepotrzebne środki.
- udział w wyświetleniach.
- aktywność na koncie - zachęca do aktywnego spędzenia czasu na koncie AdWords.
- współczynnik CTR (klikalności) - niski CTR oznacza, że konkurencja plasuje się na lepszym miejscu.
- Long tail słów kluczowych i ich optymalizacja.
- optymalizacja tekstu reklamy - pozwala ulepszyć jakość pisanych tekstów reklamowych, w celu uzyskania lepszych wyników wyświetleń, kliknięć i CTR.
- optymalizacja strony docelowej.
Ocenia się, że coraz większe znaczenie odgrywa reklama mobilna, udostępniana w tabletach i smartfonach. To sprawia, że również reklamy AdWords muszą być odpowiednio dopasowane do użytkowników korzystających z takich urządzeń. Tylko zoptymalizowanie takich reklam przyczyni się do zwiększenia wyników PPC.
Rozwój Adwords Performance Grader
Reklamodawcy są tym bardziej zadowolenie, że mogą w przeciągu kilku chwil uzyskać cenne informacje na temat tego, jak ulepszyć swoje konto Google Adwords. To narzędzie jest regularnie ulepszane. Pojawiają się w nim nowe funkcje, dzięki którym okazuje się cenniejszy dla małych firm i specjalistów od marketingu. Do najważniejszych z nich zaliczymy:
- ocena jakości mobilnej reklamy - ocenia gotowość PPC i optymalizację.
- wydajny tracker - przez cały miesiąc śledzi i analizuje nasze konto i reklamy AdWords.
- Nowe i poprawione Benchmarki - wyniki PPC, wskaźniki w raportach są jeszcze bardziej aktualne.
Więcej narzędzi na: http://www.youboost.pl/narzedzia