Łatwo się rozpraszasz, jesteś niezadowolony ze swojej produktywności, lubisz sprawdzać sam siebie lub potrzebujesz dodatkowej motywacji? Powodów, by korzystać z Ilys, jest wiele. Popularność tego narzędzia mówi sama za siebie.
Samo działanie Ilys jest bardzo proste. Pokazuje ono pojedynczo litery, które wpisujemy aż do momentu osiągnięcia przez nas ustalonego limitu. Cel? Skupić całą uwagę piszącego na tekście. Nie możemy sprawdzić tego, co piszemy, w trakcie korzystania z narzędzia – dopiero po skończeniu zadania możemy przejrzeć nasz tekst. Ma to na celu zwiększenie produktywności i zachęcenie do przejrzenia całości gotowego tekstu.
Wyniki są naprawdę zaskakujące. Wiele osób jest zdziwionych, że udało się tak szybko osiągnąć odpowiednią ilość tekstu. Zalet tego rozwiązania jest wiele. Po pierwsze, nie rozpraszasz się i siłą rzeczy piszesz szybciej. Po drugie, wyrzucasz z siebie po prostu potok słów, a właściwie liter. Wspomaga to kreatywne pisanie. Dlatego Ilys jest narzędziem polecanym dla autorów, którzy piszą to, co po prostu mają w głowie. Kolejną zaletą jest to, że tekst, nad którym aktualnie się pracuje, można przejrzeć dopiero po napisaniu całości. Ilys nie poprawia naszych literówek, nie posiada żadnej formy autokorekty. Dzięki temu zmusza nas do przejrzenia naszego dzieła, z czym wiele osób może mieć problem.
Dużą zaletą tego narzędzia jest możliwość zapisania kilku projektów i uruchamiania wielu sesji pisarskich. W ten sposób możemy swobodnie pracować nad kilkoma tekstami lub całymi seriami tekstów czy większym tekstem. Aplikacja jest dostępna za darmo z limitem 3000 znaków. Na szczęście cena za limitowany dostęp nie jest wygórowana – wystarczy 10 dolarów, by uzyskać swobodny dostęp do Ilys na najbliższy miesiąc.
Kreatywność jest bardzo ważna przy pisaniu tekstów marketingowych. Internauci nie chcą czytać tekstów suchych, wymuszonych. We współczesnym marketingu stawia się na wyobraźnię i emocje. Dobry tekst marketingowy sięga po całą gamę pozytywnych ludzkich uczuć: podekscytowanie, rozmarzenie, pożądanie, radość, szczęście, bezpieczeństwo i inne. Jednak nie warto tworzyć całych literackich konstrukcji: warto postawić na prostotę. Budować wiarygodność i przekazywać rzetelne informacje. Wszystko powinno się mieścić we wcześniej opracowanej strategii marketingowej.
W nowoczesnym marketingu świetnie sprawdza się storytelling. Każdy z nas pamięta, jak na lekcjach czy prezentacjach wciągały nas ciekawo opowiedziane historie. Świetne wpływa to na naszą wyobraźnię i pozwala szybciej zapamiętać dany produkt czy usługę. Dobry storytelling potrafi wciągnąć odbiorcę w dialog. Nasz potencjalny klient może poczuć się częścią wspólnej misji, czegoś ważnego. Teksty pisane w koncepcji storytellingu często cechują się dużą kreatywnością i przyciąganiem uwagi. Suche wychwalanie swojego produktu jako najlepszego na rynku nie odnosi tak skutecznych efektów jak ubieranie jego walorów w oryginalną historię, która zapadnie w pamięć.
Ilys można świetnie wykorzystać w każdym rodzaju pisania kreatywnym. Na pewno bardzo dobrze sprawdzi się w storytellingu dzięki swobodnemu przepływowi myśli na wirtualny papier. W ten sposób łatwo uzyskamy niewymuszoną historię. Minimalistyczny design i skupienie tylko na pisaniu sprzyja popuszczeniu wodzy wyobraźni. Dodając do tego skupienie, które łatwo uzyskać pracując z Ilys, możemy w łatwy sposób zbudować naprawdę dobry tekst marketingowy. Wbrew pozorom, minimalizujemy też ilość błędów. O ile pisząc z edytorami łatwo unikniemy błędów ortograficznych, tak tylko dokładne przejrzenie napisanego tekstu pozwoli wyeliminować błędy stylistyczne, gramatyczne i składniowe. Pomoże też poprawić zbyt złożone zdania, utrzymać konsekwencję w tekście, przejrzeć kompozycję.
Ilys pomoże napisać ciekawy, oryginalny tekst w krótkim czasie. Czego osoba tworząca treści może chcieć więcej? Każdy, kto poważnie zajmuje się tworzeniem tekstów powinien wypróbować to narzędzie. Ilys udowadnia, że proste pomysły są najlepsze. Pomoże zarówno autorom blogów lifestyle'owych, jak i branżowych, czy nawet piszącym opisy produktów.