Alfascreen - sprytna analityka

Alfascreen jest rozbudowanym narzędziem analitycznym, idealnie sprawdzającym się w e‑marketingu. Jego obsługa jest łatwa, prosta i intuicyjna. Pomaga rozwijać Twój biznes w internecie.

Narzędzie na pewno wyróżnia się metodami pozyskiwania informacji. Jedną z nich jest mousetracking. Program rejestruje ruchy myszki odwiedzających. Ten sposób na pewno pomaga wielu osobom dostosować stronę tak, by była user firendly. Same informacje o kliknięciach nie przekazują pełnego obrazu tego, czy po stronie np. łatwo się poruszać. Dlatego ten moduł naprawdę pomoże zoptymalizować witrynę pod użytkownika. Kolejnym nietypowym rozwiązaniem jest tzw. moduł Map Ciepła. Pozwala on zmierzyć popularność elementów na stronie. W przejrzysty sposób możemy zauważyć najpopularniejsze elementy, klikane przez użytkowników. Idealne rozwiązanie gdy nie jesteśmy pewni, czy ważne elementy naszej strony nie uciekają użytkownikom. Alfascreen posiada także moduł SEO, który podpowiada, co można na stronie zoptymalizować. Oferuje także rozbudowaną statystykę, dzięki której możemy poznać liczbę odwiedzin i podstron, system, mapę lokalizacji, źródła odwiedzin oraz szczegółowe dane dotyczące ruchu na witrynie. Atutem Alfascreen jest część odpowiedzialna za e-commerce. Charakteryzuje się prostą obsługą, a dane pozyskane za jego pomocą są cenne i pomagają zwiększyć konwersję. Dowiesz się, jakie źródła odwiedzin są najbardziej dochodowe oraz które produkty sprzedają się najlepiej. Na graficznej wizualizacji zobaczysz, jaką drogą idzie kupujący od momentu wejścia na stronę aż do zakupu. Sprawdzisz wielkość przychodów i liczbę produktów na transakcję. Będziesz miał na wyciągnięcie ręki tak ważne informacje, jak lokalizacja kupujących, czas do zakupu i o wiele, wiele więcej. Alfascreen proponuje także moduł Realizacji Celów, dzięki któremu możesz skoncentrować się na kliencie i sprawdzić skuteczność swojego marketingu.

Jak korzystać z map ciepła kliknięć? Po wybraniu opcji Heat maps pod zakładką Usability, system nakłada maskę na podgląd strony, na której umieszczone są kliknięcia w formie kolorów. Dzięki temu w szybki sposób można podejrzeć, w które miejsca i w jakiej liczbie klikają odwiedzający. Można też sprawdzić rozkład procentowy kliknięć. Jakie informacje uzyskujemy w ten sposób? Dowiadujemy się, czy klienci przeglądają naszą ofertę, czy łatwo im się korzysta ze strony, a także jak popularne są dane przedmioty lub kategorie. Ułatwia to też promocję treści, na podstawie zebranych informacji łatwo stworzyć kampanię banerową czy bezpośrednie przejście do najpopularniejszych elementów. Informacje, które przedstawiają mapy ciepła, nie są rewolucyjne i można je uzyskać w praktycznie każdym systemie służącym do analizy. Jednak przedstawienie ich w formie graficznej umożliwia ich szybką analizę i porównanie.

Alfascreen oferuje ponad 16 narzędzi analitycznych. Do dyspozycji mamy moduł użytkowników, statystyki na podstawie mapy lokalizacji, informacje o źródłach odwiedzin, informacje o podstronach i systemie, audyt SEO, moduł optymalizacji, nacisk na frazy, słowa kluczowe, wcześniej wspomniany mouse tracking oraz mapy ciepła, informacje o przepływie użytkowników, dane o konwersji i realizacji celów, podsumowania i liczne raporty. Na stronie projektu możemy przeczytać, że aż 5 z tych modułów zapewnia optymalizację witryn pod wzrost sprzedaży i pozyskiwanie klientów.

Co odróżnia Alfascreen od Google Analytics? Przede wszystkim, nie korzysta z plików cookie. Identyfikuje użytkownika poprzez jego unikalne ID, które zostaje przekazane do odpowiedniego kodu JavaScript oraz Local Storage. Ułatwia to identyfikację użytkownika nawet wtedy, gdy wyczyści on dane swojej przeglądarki. Nie jest to możliwe w przypadku Google Analytics. Jeśli użytkownik usunie pliki ciasteczek, może zostać on źle zidentyfikowany. Powoduje to przekłamanie informacji przekazywanych w ramach systemu od Google.

Jak wyglądają darmowy pakiet Alfascreen? Możemy korzystać z dwóch aktywnych domen przy 15 tysiącach miesięcznej liczby odsłon, 10 pakietów Mouse tracking, mapy ciepła dla jednej podstrony, 10 opcji e-commerce oraz 10 celów.

Jak widać, Alfascreen to potężne narzędzie. Zarówno darmowa, jak i jego płatna wersja ma wiele do zaoferowania. Łączy skuteczny e-marketing z zadowoleniem klienta. Strategie, statystyki, konwersje – wszystko w jednym miejscu.

youboost logo
Poznaj nas. Zaprzyjaźnij się z nami. Wykreuj przy naszej pomocy swój własny sukces.
ZOBACZ NASZĄ OFERTĘ
KONTAKT
533 525 168
info@youboost.pl
ZOBACZ NASZE PROFILE
ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA